środa, 6 kwietnia 2016

Czemu tu tak pusto?

Co się ze mną dzieje?
Blog mocno przykurzony. I w sumie chciałabym bardzo pisać, ale zajęłam się zmianą życia na lepsze. Chcę mieć czas dla swoich dzieci, dla męża i pieniądze, które pozwolą nam spełniać marzenia. Brzmi znajomo i zarazem tajemniczo?  Dla mnie brzmi jak spełnienie marzeń. Mam tylko jedno życie - dlaczego więc nie mogę mieć życia wymarzonego? Nie chcę się szarpać i męczyć z brakiem czasu dla dzieci, z brakiem  wakacji, brakiem pieniędzy na nowszy samochód. Czy mogę mieć wpływ na swoje życie i najzwyklej w świecie sprawić, że będzie to życie, o którym wszyscy marzą?


Dlaczego więc, tak bardzo sceptycznie podchodzimy do wszystkich ogłoszeń z serii:
" Jesteś mamą i chciałabyś dorobić siedząc z dziećmi w domu? Zarób kilkaset złotych miesięcznie pracując kilka godzin w tygodniu...". Z góry skreślamy, urywamy rozmowę krótkim "Aaaa, to  dziękuję..." nie podejmujemy nawet próby zrozumienia, jak to właściwie działa.  A gdyby jednak pójść na to jedno spotkanie, a ono odmieniło by Twój los?

Początkowo ja również nie bardzo chciałam pisać, w co się angażuje. Stwierdziłam jednak, że w sumie co mi szkodzi. Może tym wpisem zainspiruje jakąś kobietę i ona również odnajdzie dla siebie miejsce w świecie marketingu sieciowego. Postanowiłam spróbować swoich sił w MLM z polską marką FM Group. Jak ze wszystkim - są przeciwnicy, niedowiarki, powątpiewający, żartujący i wyśmiewający z możliwość osiągnięcia jakichkolwiek większych pieniędzy. Ja natomiast postanowiłam zaryzykować, bo tak naprawdę nie ryzykuje niczym. Powiem Wam w kilku słowach co mnie przekonało, a może i Wy zauważycie  w tym wszystkim szansę na lepsze jutro dla siebie i swojej rodziny?

Ostatnio uświadomiłam sobie, że to już prawie 3 lata siedzę w domu z dziećmi. Najpierw ciąża, potem macierzyński, druga ciąża, drugi macierzyński...Czas leci, rodzina się powiększyła. Zaraz koniec macierzyńskiego, a ja będę musiała wrócić do pracy. Będę albo i nie!  Póki co staram się zrobić wszystko, aby moją pracą były rzeczy przyjemne i dochodowe.

Dlaczego FM Group?
Przekonują mnie te produkty i polska marka. Jestem oczarowana każdą rzeczą, którą zamówię. Używam ich z przyjemnością i właściwie, jeśli mogę kupić to w FM, to właśnie tu kupuję - ze zniżką -30 ,  a nawet- 42 % Jeszcze nic nie znalazło się na liście "nie polecam", a po stronie tablicy "warte kupienia" praktycznie już nie ma miejsca. Polska firma oferująca produkty codziennego użytku - w doskonałej jakości. W dodatku w świetnej cenie - czemu miałabym z tego nie skorzystać? Musiałabym być naprawdę zamknięta na nowe! A ja uwielbiam zmiany! Lubię porządne produkty w dostępnej cenie - w dodatku z dostawą kurierską! Przecież mogę sobie wygodnie siedzieć w fotelu i wybierać, zastanawiać się, analizować i na spokojnie robić zakupy, zamiast z wywieszonym językiem  i kroplami potu na skroniach, latać z moimi Trzpiotami między sklepowymi półkami.
Uwielbiam te produkty, co sprawia, że mogę o nich gadać godzinami. Najbliżsi już coś wiedzą na ten temat...

Co mi daje FM?
Odkąd zaczęłam się zajmować FMem dostałam skrzydeł. Teraz moja głowa jest zajęta czymś innym, niż tylko sprawami związanymi z dziećmi. Odpoczywam, regeneruje się. Odpoczywam i zbieram siły na kolejny dzień z dziećmi w domu. Moja potrzeba myślenia i kombinowania jest porządnie zaspokojona. Spotykam się z pozytywnymi ludźmi, poznaje mnóstwo inspirujących kobiet. Zmieniam swoją perspektywę, odkrywam nowe możliwości, inwestuje w siebie.

Skąd mam na to jeszcze czas?
Im więcej mam na głowie, tym lepiej jestem zorganizowana.
Jeśli mam dużo do załatwienia - to czuję się fenomenalnie.
Układam plan działania, zapisuje w kalendarzu i realizuje.
Wszystko zależy od naszych priorytetów.
Jeśli Twoim priorytetem jest obejrzenie wszystkich odcinków zagranicznego serialu - okej, tylko pamiętaj, że to również pochłania czas.
Przeglądanie tablicy na fb, komentowanie, lajkowanie - uważaj, cenny czas się bardzo kurczy! Uwierz mi  - codzienny rytuał kładzenia spać dzieci może od czasu do czasu zostać przejęty przez tatę lub dziadków.
 Myślę, że dzieciom odrobina tęsknoty za mamą nie zaszkodzi, a wręcz pomoże - np. zintegrują się z wiecznie zapracowanym tatą czy babcią.

Jakie są możliwości zarabiania?
Mogę śmiało powiedzieć, że to wszystko zależy od nas samych. Mogą to być zarobki, dzięki którym kupimy chemię i kosmetyki na własne potrzeby. Może być kilkaset złotych... lub grubsza kasa - sami decydujemy, która propozycja nam najlepiej odpowiada.
Poznałam wiele osób, które osiągnęły już sukces w branży MLM - więc czemu nie miałoby się powieźć i mi? A co ja jakaś felerna? Szybko się uczę i dostosowuję o zmian. Działam, inspiruję się kobietami, ich osiągnięciami, a małe porażki traktuję jako normalne zdarzenia, które tylko chcą mnie zniechęcić, lecz ja się nie daję!!Wierzę, że może to być nie tylko fantastyczna przygoda ze względu na ilość osób, które udało mi się poznać. Myślę, że takich kobiet jak ja jest naprawdę dużo. Może i Ty jesteś jedną z nich?



A co jeśli Ci się uda?

Jeśli tak jak ja zajmujesz się domem i dziećmi, ale czegoś Ci brakuje i/lub chcesz dorobić - daj znać. Powiem Ci jak zacząć.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, co o tym sądzisz