niedziela, 15 marca 2015

Pomysł na sałatkę!

Idzie wiosna!! Ja to wiem i czuję każdym zmysłem! A skąd? A stąd, że zawsze na wiosnę mam ochotę jeść sałatki! Kuszą mnie te wszystkie zielone, czerwone i żółte - kolorowe!! Sałata, zielony ogórek! MNIAM!! Ten zapach i smak, za którym tęskniłam całą zimę!!
W tym poście postaram się regularnie zamieszczać przepisy na sałatki, które skradły moje kubki smakowe!
Sałatka z gruszką i rukolą




Składniki:
1 op. rukoli
2 twarde gruszki
1 op. sera pleśniowego Lazur / dla kobiet w ciąży może być wersja z mozarellą/
garść suszonej żurawiny
garść orzechów włoskich
oliwa z oliwek
sól
pieprz

A teraz najtrudniejsze - czyli wykonanie!
Rukolę myjemy, osuszamy. Gruszki obieramy i kroimy w kostkę. Pokrojone orzechy podprażamy na patelni.
Wszystkie składniki wrzucamy do misy - najlepiej w kolejności: rukola, gruszka, ser, orzechy i żurawina. Polewamy oliwą z oliwek - sól i pieprz do smaku. Mieszamy na chwile przed podaniem.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, co o tym sądzisz