czwartek, 19 czerwca 2014

Bycie Tatą to zaszczyt!


Bycie Tatą to zaszczyt!
Mariankowa Mama chciałaby, aby każdy mężczyzna był dumny z tego, że Mały Człowiek mówi do niego"Tato" przez wielkie "T", że łapie go za rękę w czasie spaceru i ciągnie do piaskownicy, zasypia wtulony w Jego ramiona podczas wieczornego czytania bajki...

Życie jest tylko jedno, szkoda, że wielu nie wie co traci, widząc tylko swój czubek nosa....

Mania ma Tatę, który jest przy Niej.
Na Jego widok wyciąga rączki, śmieje się, zaczepia.
Jest między nimi magiczna nić miłości  Córki do Taty i Taty do Córki.
Teraz to Tata musi dbać o tą miłość, ale już za kilka lat jej moc i siła będzie również zależała od Marianki.
Oby nigdy nie znikła!!

3 komentarze:

  1. Miło patrzy się na takie zdjęcia, zwłaszcza na których widnieje miłość ojcowska :)
    Mam nadzieję że i mi przyjdzie kiedyś podziwiać mojego faceta z takim słodkim maleństwem :)
    Zapraszam do siebie:
    milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż niestety w dzisiejszych czasach coraz więcej "tatusiów"ogranicza się jedynie do powołania dziecka na świat. Nie wiem jak tak można - przecież dziecko to prawdziwy cud. Jedyna istota, która kocha bezwarunkowo i pomimo wszystko :) mam nadzieję,że mój mężczyzna będzie wspaniałym ojcem :)

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co o tym sądzisz