niedziela, 14 grudnia 2014

Bzdycz

Usiadł mi na uchu Bzdycz... Nie wiecie, kto to jest Bzdycz? To taki mały skrzat, który siada na uchu, gdy dopada zły humor i namawia do obrażenia się, strzelenia focha lub bycia na NIE... Teraz bardzo rzadko mi się to zdarza, ale gdy byłam małą dziewczynką, mama zawsze mi mówiła o tym Bzdyczu... a to denerwowało mnie jeszcze bardziej.  Teraz myślę, że coś w tym jest, że jak nachodzi zły humor - to nagle wszystko wydaje się beznadziejne, bez sensu i niby czemu wszyscy tacy jacyś nie tacy jakbyśmy chcieli. Może to te hormony, może pogoda, a  może po prostu dlatego, że czasem zły humor się trafi i trzeba się go szybko pozbyć. Ale póki jest to...
Mania będzie mieć rodzeństwo! Ja- Mariankowa Mama nie będę już tylko Mariankową Mamą. Będzie z nami Ktoś jeszcze, Ktoś równie wspaniały i cudowny jak Mania. Życie będzie jeszcze piękniejsze. Moje marzenia się spełniają! Jest tak jak chciałam. I komuś może to się wydawać dziwne, że można chcieć drugiego dziecka w tak krótkim czasie po pierwszym, że teraz to dopiero będzie, i że jak ty sobie poradzisz z dwójką dzieci!?? A ja tego pragnęłam całym sercem i koniec!
Właśnie tego chciałam!! Na przekór wszystkim i wszystkiemu! Nie chcę słuchać - jak to będzie?? Wiem, że dam radę i już! Oczywiście będą lepsze dni i gorsze - jak zawsze. Ale czy większa różnica wieku sprawia, że nie ma gorszych dni? Są inne problemy, inne potrzeby - ale wzlotu i upadki są zawsze. A słuchanie - to dopiero będzie z dwójką...  po tych słowach zazwyczaj dziwnym trafem rozmowa się ucina....

Wiem jak to jest być młodszą siostrą, wiem jak to jest być samej, wiem jak to być starszą siostrą...
Nie ma nic wspanialszego od rodzeństwa!

Źródło zdjęcia:
http://demotywatory.pl/3563313/Mlodsze-rodzenstwo

3 komentarze:

  1. Alleluja i do przodu!!! Fajnie jest byc mama maluchow i mysle, ze dla nich super, mala roznica wieku. Moje juz sie razem bawia, kloca i przede wszystkim bardzo kochaja. Jest czasem trudno,trudno! Jakbym nie byla tak zramolala, to pomyslalabym o trzecim, choc 3 to tak nie do pary😉 dbajcie o siebie i czekam na dalsze wpisy. Calusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale to rozumiem :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) A jak to było u Was? Też takie sprzeczne reakcje?

      Usuń

Daj znać, co o tym sądzisz