piątek, 4 lipca 2014

Totalny BRAK mózgu

Jestem zszokowana! Zszokowana to chyba za mało powiedziane!!Zbulwersowana! Zła!! WŚCIEKŁA!! Dopiero co zmarła dziewczynka zostawiona na kilka godzin w samochodzie, dopiero co zmarł 2-latek pozostawiony w samochodzie "bo chciał się z siostra jeszcze chwilkę pobawić"!! Wszędzie trąbią "Nie zostawiać dzieci w samochodzie!!!". Filmik pobudzający wyobraźnie - jednych poruszają do łez, innych nic nie obchodzi!! Niektórym nic nie pomoże!! ZERO wyobraźni, ZERO odpowiedzialności, ZERO zdolności do logicznego myślenia!! Totalny brak wszystkiego!! 
A piszę o tym, bo dziś znowu w wiadomościach podali informację na temat dziecka zamkniętego w samochodzie. Parking pod gołym niebem, mama na zakupach - córeczka w samochodzie....Na szczęście znalazł się ktoś, do kogo apele dotarły. Parkingowy zadzwonił po policję, wybił szybę, dziecko trafiło do szpitala. O krok od tragedii!!
Daleko nie trzeba szukać - szłam ostatnio z zakupów. Idzie kobieta w kierunku swojego samochodu i mówi: "No i czemu płaczesz Piotrusiu? Pytałam czy idziesz ze mną do sklepu. Mówiłeś, że nie chcesz, więc czemu płaczesz??" (Piotruś na oko 3-4 lata.) Jak to pytałam?? Nie wiedziałam, że dzieci mają aż takie prawa decydowania o sobie samym!! Idziesz z mamą do sklepu i koniec! Nie ma "pytałam", nie ma "czy chcesz??"!! Dzieci to dzieci. Zapytać to można czy chce loda truskawkowego czy czekoladowego, a nie czy zostajesz w samochodzie czy idziesz z mamą!!
Czy ludzie nie kochają swoich dzieci? Nie martwią się o nie?
A jak coś złego się stanie - to nagle wszyscy są winni....



3 komentarze:

  1. To tak jak z jazdą po alkoholu - tylko na chwilę w sklepie, tylko jedno piwko....A gdy dojdzie do tragedii wszyscy pytają "dlaczego?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze wyciągam dzieci z samochodu.... Po byle bułkę, albo zostają ze mną w środku, jak mam możliwość wysłania do sklepu kogoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma żadnych wyjaśnień w kwestii Życia , a szczególnie Życia które jest tylko i wyłącznie od Nas uzależnione
    Nigdy nie ma nic ważniejszego - czy tak trudno zapamiętać

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, co o tym sądzisz